jest adamı: orospunun tövbesi tutmaz

24.05.2010 24.5.10 yazar D.M
bizim oralarda göte göt denir bildin mi? bildim bildim de her defasında bile bile ladesten sıkılamadım gitti. nerde arızalı adam var elimle koymuşçasına bulmayı kendime her daim görev edindim, görev bilinicimide hep yükseklerde tuttum. anlatsam benim yerime sen ağlarsın okuyucu ki zaman zaman bu çatlaklara değineceğiz. şimdi ki lise yıllarından kalma bir nağme.

lise dediğin nedir ki herkes romantik, erkekler fake bunlar fake şeklinde bağırmasına rağmen skor peşinde, kızlar desen naptığı belli değil. bir gün bakıyorsun evleneceği adamı bulmuş bir gün bakıyorsun yan sınıftaki yakışıklıyla fingirdiyor. hepimiz yaptık. dürüst olun. lisedeki nağmem yakışıklı değil ama sempatiğin sözlük karşılığı bir herif tam bir jest adamı ama baktın mı tam bir patates kafa. millet hoşlandığında ayy bu ne derken, türlü jestlerine maruz kalınca yelkenlerim dibi boyladı. kendisinin beni süper liseden kendi tabiriyle 'melek' gibi bir suratı olan kız için bırakması 1 ayı buldu. orospuya tövbe tutmazmış aynı hatayı bir sonraki yaz bu seferde yatakta maharetli bir abla için terkedilmeden hemen önce yaptım. yıllar geçti kimi için ben melek suratlı oldum, çoğu için yatakta maharetli oldum. jest adamının çağın illeti facebooktan bulması bir tık ötesindeydi. uzun bir süre öylece köşelerde kaldı arkadaş listeme +1 oldu. yalnızlık anlarına denk gelince de aynı klasik yakışıklı değil ama sempatik jest adamı kılığında burnumda bitti.

e dedik yıllar geçti 2 kahve içer lak lak ederiz. ben ki listemi hatırlamıyorum artık 3-5 kişinin yardımına ihtiyaç duyarım, nasıl oldu da bu tongaya düştüm anlamadım. kahveler oldu yemek, yemekler oldu gece msglaşmaları, mesajlar oldu işyerine yapılan 'hadi kahve içelim' teklifleri. e dedim güzel gidioruz. sabaha karşı bir miktar alkol sonrası açılan telefonlar, ilan-ı aşklar falan. acabalarla donattı dört bir yanımı.

tabii bütün bu durumlarda her ne kadar lisede olsakta insanı kıllandırmayan bir durum yok değil, atalarım demiş 7sinde neyse insan 70inde de odur diye. nedeeeğğğnn nedeeğğğğn dinlemiyorum yüzyıllar önce bilgece laflar sıralamış insanları, bende bilmiyorum.

her neyse uzattık yine. jest adamının son bombası tipik bir liseye dönüş yaşattı bana. onunla yattım kalktım falan şeklinde arkadaşlarla yapılan ego masturbasyonuna dönmüş olay. burda komik olan nokta öyle bir şey olmaması. şimdi burda kendimi aklamaya çalışmak gibi bir derdim yok. bizbizeyiz hayvani bir şekilde sevişmiş olsak seviştik derim. laf aramızda merak etmiyor değildim.

kadınların kendini aklamaya çalışmalarını çoğunlukla komik bulmuşumdur. bu tarz dedikodular çamur at izi kalsındır. yıllar sonra bile adamın ağzından 'hacı ben salladım onu' lafını duysan bile o laf kalır. eskiden beri de uğraşmam bu tarz şeylerle. milletin ağzı torba değil büzesin yapacak bir şey yok milletçe hastasıyız dedikodunun.

lakin konsept olarak artık akıllanması gereken insanların bamya çüklerine (tahmin ediyorum ki) bakmadan böyle şeyler sıkması çok acınası geliyor. pek çözemiyorum da nedeni. sadece bana değil bu tarz ağız ishali olmuş orospulara da tövbe tutmuyor anlaşılan ki lisede ne sikimsonik bir yaratıksa hala aynıymış.

ama yine de aşağıdaki yazılardan birinde dile getirdiğim ve muhtemelen yine dile getireceğim şey şudur: diline vuranın beline, beline vuranın diline vurmazmış bacım. bu böyleymiş. böyle de kalacakmış yüzyıl sonra belki bir kızceğiz de atalarım söylemişti inanmamıştım diye bu lafımı bir yerlere yazar.

2 Response to "jest adamı: orospunun tövbesi tutmaz"

  1. lifegoeson Says:

    yazını cok begendim zira tövbe tutmayanlardan biride bendenizim ,napacaksın dısarda kuyrukda olsa-tabiki yook- bazen insan dusunmeden edemiyor koruk ekşide olsa bizim koruktur diye
    yalan denenmişi denemenin faydası yokk

  2. D.M Says:

    teşekkür ederim blogumun ilk yorumuyla da böylece mutlu oldum (:
    hangimiz tövbe tutuyoruz ki zaten. o kadar kararlı ve iradeli olamıyorum bende maalesef..

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share