'melankoli' - bir ldr masalı

18.05.2010 18.5.10 yazar D.M
bir varmış bir yokmuş, doğru zamanda yanlış yerde tanışıp kendilerini aşık olduk sanan bir çift varmış. aralarına mesafeler girmiş, yok biz mutluyuz buna bir isim koymaya gerek yok demişler, konuşmuşlar, görüşmüşler ama ülke ayrılığı bu söz dinler mi, gitgide mesafe açılmış.

artık dile getirilmesede bir durum varmış, kmlerden öte bir mesafe varmış. 'melankoli'k beyaz atlı prens kızımızı gece yarısı uykusundan uyandırmış ve kulağına fısıldamış: ben daha fazla dayanamicam.

masal bu ya kızda anlamamış, uyku sersemliği de var tabii sanmış ki beyaz atlı prens yaşadığı krallıktan sıkılmış.
dostça konuşmuşlar, olmayan ilişkiyi sonlandırmışlar.

güzel masal değil mi? dostça ayrılıklar falan.. yok değil üzgünüm. zira midem bulanıyor. ihale yine üstüme kaldı yine üstüme kaldı. hiç ayrıldık demek zorunda kalmicaksın de, bütün şartlara rağmen ilan-ı aşklar et, sonra da gecenin bir vakti ben dayanamicam de. 'melankoli' görüşememekten sıkılmış ve tabii kızımızı üzmek istemediği için kaç haftadır depresyon çukurlarında sürünüyormuş.

hayır anlamadığım şu; bir ilişki, bir söz olur ortada kırılıp dökülürsün o da yok, ben karalar bağladım dayanamadım, tutamadım daha fazla içimde demeye, bu kadar gereksiz bir acındırmaya ne gerek var?! hele ki telefonda söylemek istemedim, e iş yerinde moralini bozmak istemedim diye bıdı bıdı yapıp gecenin bir vakti uykumdan beni uyandırmaya ne gerek var? bence de yok.

sonra özgürüm galiba diye dolanmaya hiç gerek yok. kim sana pranga taktı arkadaş ben de bunu anlamıyorum.

0 Response to "'melankoli' - bir ldr masalı"

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share