Bir Utanç Seksi : Dersaneci

19.05.2010 19.5.10 yazar D.M
sahip olduğum ilk uzun ilişkim bitti. terkedilmek ne güzel şey anlatamam. sorumluluk yok, karar verilmiş seçim şansın yok, isteğe göre ağlarsın, sızlarsın, içersin, küfredersin, yedekte duran ya da yeni tanışılmış insanlarla saf sekse yoğunlaşırsın - sadece zevk, duygusallık yok, bağlanma yok, söz yok, aradı aramadı derdi yok -, ayrılığı kabullenmek zorunda kalan taraf olarak pişman olma riski yok.

terkedilmek güzel şey ve kimse kıymetini bilmiyor. bu uzun ilişki de terkeden bendim maalesef. pişman olur muyum, alışkanlıklar, karşı tarafın üzgün görünümü, umutlu hali sonrasında gelen önüne gelen her kızı her köşede becerme durumu, bunun göze itinayla sokulması. abi bir kere adamın her hareketini biliyorsun. gözüne sokuldu mu kız da artık herhangi biri olmuyor, yüzü olan legal bir şekilde dolanan herifin altına aldığı bir sürtük oluyor. korkunç. diyeceksin ki ' be kadın sen ayrılmışsın ne tantana ediyorsun.' öyle değil işler. bilebilirsin her köşe başında bir kızı becerdiğini ama gözünün önünde olunca kıskançlıkla karışık aptal duygulara gark oluyorsun. yediremiyorsun. -belirtmiştim ilk uzun ilişki, yaşanmışlık çok tabii- neyse.

konu bu da değil. terket ya da terkedil farketmeksizin biraz da orospu bir ruha sahipsen - hadi şuna flörtöz diyelim gönlünüz olsun - bir süre yalnız kalmak iyi geliyor. işten arta kalan her anda bir köşe başı flörtü bir hani nerde benim tekilam beyler durumu. sanırsın dünya sana hizmet ediyor. arayış yoktur ama kucağına düşerler bir şekilde.

işte o kucağa düşüş günlerinin haricinde bir de alakasız bir arkadaş grubuyla içersin edersin. aklından flört bile geçmez bırak doyasıya seksi.

o günlerden bir gün 'dersaneci'yle tanıştım. daha doğrusu var olan bir tanışıklık var, denk geliniyor arada ama samimiyet yok. hasbel kader aynı ortamda pişti olduk. ooo ev var, muhabbet var neden tekila yok?! neden olmasın dolduralım boş shot bardaklarını.

2 hatun 2 erkek, dersaneciyle karşı gruptayız diğer ikiliye oynuyoruz. hadi artık açık edin canım hislerinizi diye. salak sulak bir seks muhabbeti geçiyor. seks muhabbeti dediysem aldanma okuyucu, bildiğin 'ben hiç..' oynuyoruz. fena da değildir hani sabıkam ,alıyoruz sazı elimize dersaneciyle. içkinin kızlar üstündeki etkisi yadsınamaz. hele de iyi içenin üstünde. libido ufaktan tırmanır. seni bilemem ama ben saatlerce oral sex yaparım sanırım yeterli miktarda votka sağlanırsa.

ilerleyen saatlerde tekila su niyetine içilmiş, üstüne oynadığımız çift farklı köşelerde sızmış ve bir şekilde dersaneciyle yalnız kalmıştık. maalesef o seks hiç saf seks olmadı. evet tanım itibariyle beklentisiz, aramasız falan belki ama. o kadar alakasız bir adam ki. yok yani milyon yıl geçse aklıma gelmez.

velhasıl şunu farkettim ki;
- uzun süre tekila içemeyeceğim,
- dersaneci uçup kaçtığı gibi yatakta iyi değilmiş,
- üstteki madde beni yıllar önce öğrendiğim başka bir noktaya getiriyor ki ''diline vuranın beline vurmaz, beline vuranın diline vurmaz'',
- düşebileceğim son nokta buymuş, hunharca içki içip libidoma dış kaynaklı bir tavana vurdurma yapacaksam, sevişeceğim herifi de el altında tutmam gerekiyormuş,
- kıskançlık öyle bela bir duygu ki, egoya vurulan öyle bir kazma ki kel bir dersaneciyle yatmak egoya bir de hançer saplamakmış,
- seviştiğim hiçbir adamdan, hiçbir sevişmeden utanmamıştım, şu zamana kadar.

- uzun süre tekila içmeyeceğimden bahsetmiştim değil mi?!

2 Response to "Bir Utanç Seksi : Dersaneci"

  1. ata_306 Says:

    selam bolğunuza yeni katıldım şu an gecenin üçü ve okumak için uyumamaya çalışıyorum güzel macaralar bunlar

  2. Adsız Says:

    Bu sitelerin HEPSİNE BAKIN...

    TAVSİYE EDİLİR MÜKEMMEL

    https://ozeljigolositesi.wordpress.com/

    https://sexbagimlisi.wordpress.com/

    https://swingerturk.wordpress.com/

    http://sexbilgesi.blogspot.com.tr/


    sexbilgesi@gmail.com

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share