patronla nağme!

10.06.2010 10.6.10 yazar D.M
bir süredir o konuyu mu yazsam bunu mu yazsam diye düşünüp duruyorum. biraz da yoğundum buaralar aslında. iş değişikliği vs sallapati gidiyor hayatım. ama iş değişikliğinin en güzel yanı genç patronlar. yok yok geleceğim nokta ayartılacak patronlar değil. patronlarla sınırlar, patronla ilişkinin batırıp çıkardıkları vs.
öyle çok hayatı sömürmüş biri değilim. iyi aile, iyi eğitim, başlangıçta bir iş, bir sürü iyi kötü ilişki, 4-5 sağlam arkadaşlık kıvamında gidip geliyor hayatım. şimdi yazacaklarım daha çok gözlemle alakalı sanırım - e biraz da vardır benim de burnumu soktuğum nağmeler tabii ki-.

patronla aşk ve hatta aşkı geçtim seks, pek tavsiye edilen bir şey değil. tabii tavsiyeyi kimden alıyoruz bunu da düşünmek lazım. avcı ruhlu bir arkadaşınızsa amacı/tavsiyesi farklı,amazon ruhlu bir arkadaşınızsa çok başka olur konuşulan konular. sanırım ben amazona daha yatkınım aman paramı kazanayım, aman kimseye muhtaç olmiim bu tarz naneler, ama patronu beğeniyorsak da hay hay buyursun gelsin, baştan aşağı prensipte değilim.

ama patronla meşk biraz rahatsız edici sanki, aradaki çizgi nerde başlıyor nerde bitiyor, adam bir sürü kadına fingirderken sana da göz kırpıyor, iş icabı mı yoksa iş(!) icabı mı? ne icabı şimdi bu? hele bir de abayı yaktıysanız buyrun bir de burdan yakın, zira o hararet sönmez başka türlü, iyice harlamak gerek ateşi.

yakışıklı ve yaşça yakın patronlarıma tek tek basaraktan bade süzerekten göz kırpıyorum ama zaten ayrı yerlerdeyiz bunu da biliyorum. yine de burdan hepsini öpüyorum tekrardan.

biterken, var olan birkaç patronla meşk eden tanıdığımın sonları hiç iyi bitmedi, parasını almadan çıkanlar, adamın binbir sevgilisinin yanında 3. sınıf metres rolünü oynayanlar vs. ya eşeğinizi sağlam kazığa bağlayın, ya da patronunuzu fantezilerinizde yaşatın. gerçek hayat sana kazığı sokuyor yoksa anacım.

1 Response to "patronla nağme!"

  1. Adsız Says:

    Bu sitelerin HEPSİNE BAKIN...

    TAVSİYE EDİLİR MÜKEMMEL

    https://ozeljigolositesi.wordpress.com/

    https://sexbagimlisi.wordpress.com/

    https://swingerturk.wordpress.com/

    http://sexbilgesi.blogspot.com.tr/


    sexbilgesi@gmail.com

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share