Şirrete Bağlamak

4.10.2010 4.10.10 yazar D.M
son dönemde içine girip bir türlü çıkamadığım bunalımlarımdan sanıyorum yavaş yavaş kurtuluyorum. gerçi bu soğuklar daha ağır aksak hareket etmeme neden oluyor ama olsun.

bu sefer sağlam yapıcam ve hayatıma bir süre kimseyi sokmicam, Evren'e mesajım net beni daha çok çıtır çerezle uğraştırma biri varsa bekliyorum gönder-idi. Lakin Evren beni hiç sallamadı, flörtten uzak tutukça kendimi daha çok saldım, daha yabanileştim, daha bi uyuza bağladım, eve gitsem daraldım, dışarı çıksam daha çok daraldım, öyle bir hırçınlaştım ki dost meclisinde bi sevişte kendine gel gibi geyik muhabbetler çevirilir oldu üzerime, dostlardan soğudum.

Evren'in bi tarafını öpiim, flörtlerime dokunulmasın. nasıl bir can nasıl bir kan o flört. öyle hadi iki drink atalım, üstüne yatağa atlayalım değil, hadi birazcık o da var ama esas mevzu o değil. ailesiyle bile flört eden biri olarak bu işten uzak durmam ne derece meşakkatli oldu ne siz sorun ne ben söyleyeyim.

teflon tava özelliğinde yazdığım abiyle tekrar bi münasebette bulunduk, aynı eğlence tam gaz giderken 29 u bitiren çıtırımızın bu kız beni kafalamasın paranoyalarında bir gıdım ileri gidemediğini görmek beni mutlu etti. insanlar değişememiş ben onları boşladığımdan beri,pek de bir şey kaybetmemişim demek ki.

muhalefet gittiğim kuaförlerde 2 saat etkiye maruz kalınca bir kan geldi suratıma, bok gibi para döküp az biraz gittiğim spor salonunun etkileri 'az-biraz' bünyede kendini gösterdi, ve ayların sevişememesi son bulunca çiçek açtım a dostlar.

sevişememek ne kötü şeymiş, uzun süre maruz kalmadığımdan ne denli boktan bir durum olduğunu bilemiyordum. varmış böyle bir şey gerçekten. güzel ve çirkin'deki çirkin'in sorunu buymuş meğersem 2 sevişse yakışıklı prense dönüşebiliyormuş.

dünyevi zevklerin dibine vururken bunun en hırslı örneğini gösterirken, ex sevgilinin telefonlarda sulu zırtlak ağlayıp aslında çiçekten çiçeğe bal alırken basılması üzerine yerler o durulmaları dedim kendime.

ve Evren sana laflar hazırladım: Varsa bir aşk gönder ama o sırada oturup bekleyeceğimi düşünme, çıtır çerezlere de selam ederim.

çünkü şöyle bakıp bi düşündüm de arkadaş bekleyen halim çok afedersiniz 31 olsa çekilmez. ne şirret ne iğrenç birisi oldum ve bak şimdi ne tatlıyım.

sevişin seviştirin. etkisini göreceksiniz!

0 Response to "Şirrete Bağlamak"

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share