Eski Sevgili Diyeni de Eski Sevgiliyi de...

8.10.2010 8.10.10 yazar D.M
bazı günler olur insan artık hayal kırıklığından mı dersiniz, sinirden mi dersiniz, çaresizlik mi dersiniz, ne derseniz kabulüm. ama ben siniri kullanmak istiyorum şuanda.

evet bazı günler olur ki insanın sinirden kendini sikesi gelir, oraya buraya taş atıp karşı tarafı sikemeyeceğinizden, içten içe böyle bir öfke bombardımanı gelir.

burdaki konular çok suya sabuna dokunmadığından toplumsal meselelere girmiyorum ama benim meselem her daim, bitmez, sinir bozucu meselem eski sevgilim.

kendisinin ağzına şepeşilleyi çakamadığımdan, sinirimden burda bitiyorum.

derdim nedir? eski sevgilinin durup durup hayatıma müdehalesi. gayet hoş bir herifle flört ediyorum, bana kalkmış yemek hazırlamış, inceden bir müzik, ortam güzel problemsiziz, muhtemelen güzel bir sevişmeyle de noktalayacağız bu geceyi.

yok ama radarını takmış, sikini ona buna sokmayı marifet edinmiş, yanına bir de kız arkadaş eklemiş, saf puşt eski sevgilim o an o ortam da kesin arayacak. napıyorsun diyecek, sen yoksun diye bunlar var ne yapabilirim diyecek, eski sevgiliden tost olur o kadar kıvamında olan bana arkadaş kalsaydık diyecek, şaklabanlığa vurup e bi sevişseydik diyecek.

sinirimden cidden kendimi beceresim geliyor. ya manyak siktir git. iyi kötü yaşadık kabul, uzun da yaşadık o yüzden adamın her numarasını biliyorum, ama seni başka bir karının üstünde düşünmek istemiyorum, bu görüntüden hoşnut değilim.

derdin ne lan, sadist misin? ben sana beraber olduğum herifleri anlatıp, egona ordan burdan vuruyor muyum? görsel malzeme veriyor muyum? senin derdin ne?!

yapmayın, etmeyin, gençler kendini genç hissedenler koparın şu göbek bağınızı artık ya, eski sevgili eskidir. bırak güzel günlerle anayım seni, sinirden kudurup, sigara üstüne sigara yakmiim.

düşün lan yakamdan.

bir serzenişin daha sonuna gelirken;

-buaralar flörte meylettiğim her erkek bana yemek yapıyor, üstüme pikeler örtüp aman sen üşüme, yeter diyor ne tatlılar!
-eski sevgili, çükün kalkmasın e mi!
-istanbul'da ne iğrenç bir hava var canlar, kışı kışkışlamak namümkün artık.
-buaralar sevişmeler çok keyifli ama o bir gerçek.

5 Response to "Eski Sevgili Diyeni de Eski Sevgiliyi de..."

  1. Dallama Blogger Says:

    Ben böyle sikik işlerle uğraşmamış icraatımı yapıp çekip gidince, bana gelen beddua tutuyor ve yarra yiyorum.
    Şu bedduan tutmazsa ben bu hayatın adaletini sikeyim.

  2. D.M Says:

    hangi beddua tam olarak, orda birden çok var (:

  3. Dallama Blogger Says:

    sabit bir tane yok ki...
    tüm beddualar için diyorum

  4. D.M Says:

    tutmuyorsa benimkiler ayıp ediyorlar zaten. ben burda ikiye ayrıliim sinirimden onlar gelişine güzel vursunlar yok öyle yağma!

  5. Adsız Says:

    Bu sitelerin HEPSİNE BAKIN...



    TAVSİYE EDİLİR MÜKEMMEL


    https://ozeljigolositesi.wordpress.com/




    https://sexbagimlisi.wordpress.com/



    https://swingerturk.wordpress.com/



    http://sexbilgesi.blogspot.com.tr/




    sexbilgesi@gmail.com

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share