Animatör ve Aldatmaya Göz Kırpma

23.08.2010 23.8.10 yazar D.M
Aklımda yılların eskitemediği kan bağsız kardeşimin bağımlılık sorunu vardı ama son dakika gollerinden biriyle yine yeniden aldatmaya dönmek istedim. bu sefer aldatan değilim umuyorum bir sonra ki gelecek adamda bu huyumdan da kurtulmuş olacağım. zira hırsızlar hırsızları iyi tanır misali geçenlerde vuku bulmuş başka bir olaya değinmek istiyorum.
-biraz daha kassam TRT ye spiker diye girerim bir yazımada da -katil zanlısı- dedim mi cv'imi göndericem-

yıllar önce bu abiyle -ki kendisine animatör diyelim- ( aslında animasyonla uğraşıyor ama zevzek arkadaşlarımdan biri kendisine animatör lakabını uygun gördü)bir fuarda tanışmıştık o gün bugündür özünde arkadaşız. 3 yıl önce bir doğumgünü vesilesiyle ufak bir kaçamağımız olmuştu. ikimizde bekarız, güzel içiyoruz, anlaşıyoruz falan ama o noktada kalmıştı.

hani bazı insanlar vardır, süper anlaşırsınız, yatakta da iyisinizdir ama ilişki için sevgili demek için bir şeylerde eksiktir. heh işte o insanlar bizdik.
her neyse, geri kalan 3 yılda süper geyiklerimiz, ara sıra kahve içmelerimizle politik ilişkilerimizi devam ettirdik. ne zamanki kendi yurtdışına taşınmaya karar verdi işte o gün bir tavşan halini aldık. medeni insan görünüşümüz gitti tuhaf bir şey geldi yerine. yine öyle duvardan duvara değiliz ama kendisine 'biz niye bıraktık bu işi böyle ot gibi olduk.' sorularını sorar buldum kendimi. sonradan düştü ikimizinde sevgilisi vardı diye.

gerçi kendisinin yeni bir sevgilisi var. gavuristan'a beraber yerleşeceği. neyse konu bu değil alakasız uzattım yine. konu şu bu abiyle 'yine mükemmeldi' anlarımızın hemen sonrasında sevdiceği aradı. mutlu mesut etsin o ayrı.

ufak bir shhh işareti sonrasında ben sigara içtim o içerde muhabbetini yaptı. totalde baktığımızda kimse yara almadı. aldatmak mı e sonuna kadar, haklı çıkardığım bir nokta yok aslında.

sigara içtiğim anlarda düşündüm bi kendi kendime, sonradan çözdüm niye bütün eski erkek arkadaşlarım bana öküz diyor, niye kıskanmıyorsun diyor.

neden uğraşayım ki, al işte adamın ilişkisi var hatunu seviyor ama benimle o anda, kızın haberi yok. yapacak bir şey var mı, yok! bende zamanında pek çok kez boynuz yemiş biri olarak artık saldım çayıra.

özellikle kadın milletinde bu gözün dışarda olması daha bi fazla aslında. erkekler daha bi tabir-i caizse sik sok peşinde. kadınlarda daha iyisi de vardır lan bunun modu var. ''kesin bunun bir üst modeli vardır.'' mottosuyla algılar sonsuz açık. şuan bile yanındakiyle evlenebilecek, ama daha iyisini buldu mu gözünün de yaşına bakmayacak 1 milyon hatun kişi bulabilirim.

aslında özet geçip duruma bakarsak, hepimiz o an için yanındayız sevdiceklerin bir nedenden dolayı, daha iyi bir nedenle değiştirilene kadar. kimi tabii sıkılıyor nereye kadar daha iyi model deyip evleniyor, kimi uğraşmıyor evlilik işleriyle, kimi de görünmez baskıdan razı oluyor elindeki modele. yapacak bir şey yok.

şimdi soruyorsunuz ya bana neden kıskanmıyorsun diye -tam da bu nedenlerden dolayı-kıskanmıyorum. adamın beynini yiyip o an'ın içine sıçacağıma koyveririm gider. ister benimle olur ister başkasıyla, başının etini yiyince, telefonlarını kurcalayınca, baskın basanındır yapınca değişiyor mu bu gerçek?! hayır.

so what!

1 Response to "Animatör ve Aldatmaya Göz Kırpma"

  1. Adsız Says:

    Bu sitelerin HEPSİNE BAKIN...



    TAVSİYE EDİLİR MÜKEMMEL


    https://ozeljigolositesi.wordpress.com/




    https://sexbagimlisi.wordpress.com/



    https://swingerturk.wordpress.com/



    http://sexbilgesi.blogspot.com.tr/




    sexbilgesi@gmail.com

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share