PMS'in Ayak Sesleri

18.10.2010 18.10.10 yazar D.M
Buaralar yakın bir arkadaşımın tabiriyle şu haldeymişim 'pembe panjur'hayaliyle, 'kendi pimapenli dünyam' arasında kısılıp kalmışım. güzel bir özet aslında baktık mı, ben ki evlilik ne yeaa derken 'ay artık aşık olmak istiorum böhüüü' modundaydım, çocuk ne yeeeeaaa derken 'ay yerim lan bunları ben de 3er 5er doğursam mı' modundaydım.

Bu modların sonradan baş belası PMS kaynaklı olduğu anlaşıldı da pimapenli, huzurlu günlerime döndüm. Bu dönüş bana biraz pahalıya patladı tabii sağlık sorunlarında tavan yaptığım dönem, ettiğim bedduaların kıçımı tırmalayışından da olabilir.

Her neyse bugün bir konuda belirlemedim esasen şuan gelişine yazıyorum. zira sigarayı bırakma girişimlerinden birindeyim ve algılarım sonsuz kapalı.
gencimiz kuru sulu demeden her şeyi tüketiyor. kısfmet. bir süre anlayış, plz.

sevgilisi olan, sevgilisinin her ay pmsi ile uğraşan erkeklere şimdiden sabır diliyorum. zira ben kendimi çekemedim, böyle biriyle uğraşılmaz dedim ki benim yöreme yurduma pek uğramaz bu tarz karın ağrıları.

o pms ki kadını ağlatan, kadını bir total bitch 'e çeviren, kadını 100 kaplan gücündeki bir sinir yıpratıcıya dönüştüren şey. hormonel aktivite gurusu.
pms dediğin bütün dişleri yerli yerinde duran ve kan kokusunu buram buram iliklerinde hissetiren bir şeymiş.

önlemi nedir bilemiyorum. iyi bir orgazm mı, 10 kaplanı evcilleştirecek dozda bir antidepresan mı, kendi kendine telkin mi ama şunu biliyorum. yazık bu adamlara ya.
he tabii kullanım şekline göre çok isterseniz sevgiliyi canından bezdirip, o zamana kadar yaptıklarını fitil fitil burnundan getirme bahanesi olarak kullanabilirsiniz.
şekerim pms'ten yoksa seni seviyorum biliyorsun diye de timsah gözyaşları dökebilirsiniz. tasvip etmiyoruz tabii o ayrı.

bu yazının dandikliğini mazur görün, söz daha eğlenceli bir şeyle döneceğim.

0 Response to "PMS'in Ayak Sesleri"

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share