Magic Fingers: Bir Efsane Burda Biter

23.08.2010 23.8.10 yazar D.M
Öyle bir ruh halindeyim ki bu aralar ''bok yeme oturla, kalk gidelim'' ikilisi ruhuma ilişmiş, iliğimi kemiğimi ve çevremdeki herkesi sömürür modda. haliyle ne yazasım ne okuyasım gelmiyordu buaralar.

ama birkaç konu biriktiriyordum. boş durmadı bu bünye elbet, yedi, içti, yattı, yatanları dinledi, bir nevi güzin abla oldu -sadece onun daha edepsizi-!

geçen pazartesi 'magic fingers' lakabını hakkıyla kazanmış ve o lakabı sonuna kadar çarçur etmeyi kendine görev bilmiş eski erkek arkadaşımlaydım. kendisinin son zamanlarda ki performans düşüklüğünü, yurtdışında bir festivalde kuru sulu ne varsa suyunu çıkarmasına bağlıyordum ya da yılların yorgunluğuna ya da hiç olmadı hep alkollü gecelerimizin sonuna. lakin bu sefer çileden çıkarttı beni.

son dönemlerdeki 'e ben nolcam?' soruma verdiği vurdumduymaz 'sonuçta zevk aldın!' cevabının bile ötesine bir rezaletle beni başbaşa bırakıp fuckbuddy, ex sevgili vs ne derseniz tanımına bambaşka bir boyut getirdi.

gocunmadığım ve hatta bazı insanlara uygulamayı sevdiğim en önemli kozum ve gaza getirici unsurum olan oral seks sırasında boşalıp, üstüne bir de sigara içerken boxerını giyip yaa festivalde bilmem neydi şöyle içtik böyle içtik diye anlatınca ben delirdim. utanmasam 'sen istyor duj vercek 50 dolâr daha!' dicektim.

arkadaşlar gençler yapmayın, etmeyin gözünüzü seveyim. ortada bir güzellik var karşılıklı bir zevk var, hep bana hep bana olmaz ki!

kendisinden istediğim atla deve değil,güzelim pazartesimin içine sıçmayıp, beni yarı yolda bırakmaması. hadi bıraktı gerisini bende hallederim de oraya kadar bile getirmedin be yavrum. köprüyü geçemedik bile. bir değil iki değil bu nasıl iş?!

el insaf 32 yaşına gelmişsin ben mi öğreticem sana bazı şeyleri? kendisine sormak istiyorum bazı bazı. bebeim sen böyle hayvan değildin neler oluyor bize, neler oluyor gülüm?!


bu kaydın; seks sonrası sarılıp yatmaktan nefret eden bir hatun kişi tarafından yazıldığı düşünülürse, işimiz gücümüz romantizm değil yavru kuş. daha dünyevi, daha maddi bir şeyden bahsediyorum.

0 Response to "Magic Fingers: Bir Efsane Burda Biter"

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share