duvara karşı: fuckbuddy

18.06.2010 18.6.10 yazar D.M
fuckbuddy kavramı almış başını giderken kimi tü kaka deyip, kimi aman hacı süper moduna girerken, e kızlarımızın çoğu ay çok leeeş kıvamındayken bende bir şeyler karalamadan duramadım, nağmelere doyamadım.

tabii sevişmiyorsanız diyecek bir şeyim yok lakin eğer ki vakti zamanında sevişmelere doyamadıysanız, karşılıklı fikir(!) alışverişlerinden hoşnutsanız kendinizi nadasa bırakmak ama isteyerek ama şartlardan zorlamaya başlıyor bünyeyi. böyle bir sinir harbi, böyle bir memnuniyetsizlik, böyle bişiler falan. çekilmez, iğrenç kadınlara dönüyorsunuz. ahlak kumkuması olanlarda ''yavru bi sevişte kendine gel'' demiyor.

fuckbuddy olayına gelirsek, eskiden adı fuckbuddy değildi tabii bunların ''ilişkimiz belirsiz''ci adamcıklardı bunlar, ilişkiye asla hazır olmayanlar. halbuki ben gerçek mutluluğu gülüyoruz, eğleniyoruz, sevişiyoruz ötesine katlanamamcılarda buldum. tabii duygusallığı da bir köşeye fırlattım.

fırlatışlar, her zaman o kadar kolay olmuyor. arada tutulduğum, arada acaba çift olaydık mik-kem-mel olmaz mıydık diye düşündüklerim olmadı değil. sevdiceklerin en uyuz benim en sevdiğim huyum herhalde olmayacak ortamdan, adamdan bir şekilde uzaklaşmam. 1 haftalık mazoşitlik sınırındaki acı çekmeden sonra doğan güneşe dönmem, öyle bir sessizlik, öyle bir başlangıç aşaması, fingirdemelere doyamama durumu...

konu bu değil aslında, konu bu kadar boka batırılan fuckbuddy müessesi. klimalı aile salonu tadında bir kavram bu aslında. bir adama kendini, çevreni vs tanıtmak istemiyorsun ona mecalin yok, kıskançlıklar, karşılıklı yontma işlemleri için de şevk yok.

sonuçta zamanında sevişilmiş, duvardan duvara vurulmuş, gayet iyi anlaşılan,eğlenilen ama olmayacağını bildiğin bir adet ex alıyorsun ya da sevişilmiş, doruklara tırmandırmış ama uzun vadede işe yaramaz birini alıyorsun
bir iki muhabbet, bir iki orgazm, bir iki orgazm sigarası, sonra keyfe göre yatıya kalıyor ya da evden sepetleniyor. pijamalarını çekiyorsun, dondurmanı alıyorsun oturup dizini izliyorsun. sinir stres artık yok. muhteşem bence.

arkalardan bir iki nağme duyar gibiyim, ama o sana çiçek almicak, ama o sana sarılmicak seviştikten sonra fln diye... benim için sıkıntı yok. zira erkeklerin olay sonrasında bana dokunmasından, sarılmasından nefret ederim yatakta oturup ıvır zıvır geyik yapmak, bir sigara içmek ya da ne biliim kıçını dönüp yatmak daha güzel geliyor bana. çiçek zaten alınmasın hiiiç dert değil. kendime istersem alırım 3 gün sonra solup atmaya kıyamicam bir köşede çüricek bir şey için masraf gereksiz. (yine de şu meyve sepetlerine tav olabilrim bak.)

velhasıl, fuckbuddy candır. geçen gün geldi kendisi oturduk bir iki bir şey içtik muhabbet ettik, olay sonrasında yayılıp, piyasaların durumunu tartışırken 2 sigara tellendirdik, duşa girdik, iki muhabbet sonra evden çıktı. yaptım kahvemi aldım çikolatamı oturdum grey's anatomy izledim. hayatımda huzurlu olduğum anlardan biriydi. minik kedi bacaklarıma dolanıyor, bir boxer bir tshirt oturuorum sıfır tasa.
fuckbuddy candır can!

1 Response to "duvara karşı: fuckbuddy"

  1. Adsız Says:

    Bu sitelerin HEPSİNE BAKIN...

    TAVSİYE EDİLİR MÜKEMMEL

    https://ozeljigolositesi.wordpress.com/

    https://sexbagimlisi.wordpress.com/

    https://swingerturk.wordpress.com/

    http://sexbilgesi.blogspot.com.tr/


    sexbilgesi@gmail.com

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share