Liste Erkekleri: Ütopik Prototipler

28.06.2010 28.6.10 yazar D.M
Liste erkeklerini bilirsiniz ya da bilir misiniz? gerek hollywood'un, gerek masalların hatta farkında olmadan babalarımızın gayri ihtiyari bize ittirdiği olmazsa olmazlar.
iyi eğitim, iyi aile, iyi iş, iyi karakter... tabii ipi kopardığımızdan beri iyi seks, iyi aşk, iyi giyim, iyi bilmem ne(ler).

Şöyle bir aşk hayatıma baktığımda istatistiki pek bir durum yok. adamların hepsinin ortak noktası benim. karakter, kariyer, tip, müzik zevki hepsinin birbirinden alakasız. tsm dinleyeni bir yandan chillout dinleyeni bir yandan metal dinleyeni bir yandan hatta cengiz kurtoğlu falan dinleyeni en başka taraftan dahil olmuş dönem dönem.

Sizi bilemem benim için eğitim, kariyer -başarıyı çekici bulanlardanım ben-, aile -anneye saygıda kusur etmesin ana kuzusu da olmasın/ aile de üni. mezunu olsun bilmem ne-, müzik zevki- temelde aynı şeylere meyil edelim-, politik görüş - farklı noktalarımız olsa da bunda da temelde bir olalım vs vs... absürd takıntılarım var. hak veren olur olmaz onu bilemem benim blogum nasılsa bu gelişine güzel yazarım.

Listede ki her özellik artı puan verir adama. lisede, hadi evlilik meraklısı değilseniz ya da benim gibi aa bu iyiymiş deneylimcilerden değilseniz biraz dikkat edersiniz bu listeye. yavaş yavaş mezuniyetti, işti derken daha bi gözünüze batar bunlar, her eksi alan hane daha çok soğutur adamdan.

bir yandan kurulan aşağı yukarı bir erkek/ilişki prototipi var diğer yandan adama hissedilen karşı konulmaz çekim. biraz allak bulak eder kafayı.

benim prototipin vücut bulmuş halini yıllar önce buldum ben. yok aşık olmadım olduysam da hala inkar ediyorum elimden de kaçırmadım efsane aşkta yaşamadım. kendisiyle 3 ay zorunlu olarak takıldık. neden zorunlu abi yurtdışında yaşıyordu zira. LDR'a olan aşkımı anlamadıysanız tekrar söyliim bana göre uzun mesafe ilişkiler saçmalıktır. yürütene saygım sonsuzsa da ben bir tarafıma güvenmiyorum. (bu abiye bir ara geri dönücem) neyse...

geçenlerde öyle biriyle tanıştım, liste açısından pek iyi özellikleri yoktu beni tatmin etmiyordu en azından. ilk ciddi buluşmamızda zaten pek bir çekim olmadığına da karar verip evet listeye uygun değilse zaten ''klik'' etmeyiz de dedim kendi kendime.

hala emin değilim, birçok şeyimiz uymasına, gelecek vaadetmesine rağmen 'klik' etmedik mi yoksa saçma -ki bana göre çok mantıklı- takıntılarım yüzünden mi 'klik' edemedik...

Sanırım her seferinde bu sefer listemin dışına çıkmicam dememe rağmen hep burnumu bir yerlere sokuyorsam benden de bir halt olmaz.

Şöyle bir yer istiyorum, ''uğraşmanıza, yontmanıza gerek yok, istediğiniz erkek tam da burda alın gidin %100 müşteri memnuniyeti'' mottosunu benimsemiş bir market. imkansızı istiyorum değil mi? bence de kesin öyle...

Aslında mükemmel erkek/ilişki peşinde de değilim. Kafamdaki adam nerede? onu bulamıyorum sadece.

1 Response to "Liste Erkekleri: Ütopik Prototipler"

  1. Adsız Says:

    Bu sitelerin HEPSİNE BAKIN...



    TAVSİYE EDİLİR MÜKEMMEL


    https://ozeljigolositesi.wordpress.com/




    https://sexbagimlisi.wordpress.com/



    https://swingerturk.wordpress.com/



    http://sexbilgesi.blogspot.com.tr/




    sexbilgesi@gmail.com

paylaştıkça güzelleşiyorum

Bookmark and Share